Проблемна тема школи на 2013-2014 н.р./Files/photogallery/732/DSC01482.JPG

Створення єдиного освітньо-корекційного та
інформаційно-розвивального простору
як необхідної складової формування
компетентної життєтворчої особистості

Проблемна тема школи на 2013-2014 н.р.

Формування в школярів позитивної мотивації
до навчальної діяльності та саморозвитку
в контексті компетентного підходу

Проблемна тема
вчителів МО
природничо-математичного циклу

Мотиваційно-пізнавальний та діяльнісний підхід
в навчанні учнів як засіб підвищення якості учнів

СПИСОК Членів МО

№ п/п Прізвище педагогів Рік народ. Освіта Стаж Посада Кате­горії Курсова перепід-готовка
1. Кравчук Л.І. 1973 вища 18 вч. математики вища 2006
2. Веремійчук Г.С. 1942 вища дефект. 51 вч. математики вища ст.вч. 2012
3. Лаговська Я.А. 1944 вища 50 вч. математики І 2010
4. Лис О.В. 1942 вища 37 вч. біології І 2012
5. Русецький В.В. 1984 вища 6 вч. інформатики ІІ 2012
6. Кравчук Г.М. 1969 вища 21 вч. фізики вища 2012
7. Рашко С.М. 1967 вища дефект. 22 вч. хімії І 2012
8. Чуян І.М. 1979 вища 14 вч. географії ІІ 2012

І засідання /Files/photogallery/732/DSC01491.JPG
(вересень)

Інструктивно-методичний семінар

1. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік.

2. Обговорення та затвердження плану роботи на 2013/2014 н.р.

3. Опрацювання нормативних документів з питань організації нового навчального року.

4. Обговорення індивідуальних проблемних тем вчителів.

5. Методичний анонс.

· Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін в системі загальної освіти.

· Офіційний звіт про проведення ЗНО у 2013 р.

Робота між засіданнями

1. Поглибити теоретичні знання з проблемної теми за планом:

· Формування позитивної мотивації навчання шляхом створення проблемних ситуацій та шляхом завдань з практичним змістом.

· Шляхом використання елементів історизму.

· Мотивація пізнавальної активності шляхом застосування софізмів, парадоксів, завдань з «прихованою помилкою».

· Мотивація пізнавальної активності в процесі ігрових ситуацій.

2. Підготувати матеріали до методичного посібника «Мотиваційні моменти на уроках природничо-математичного циклу».

3. Болючі місця та невирішені проблеми п’ятикласника та їх подолання
(із спостережень вчителів предметників).

4. Підготувати матеріали для проведення тижня хімії, біології.

5. Підготуватись до звіту про роботу над проблемною темою.

6. Підготувати матеріали для проведення зрізу знань.

ІІ засідання

(жовтень)

Методичний тиждень

«Від мотивації на уроці – до мотивації в житті»

1. Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів.

Голова МО
Члени МО

2. Відвідування відкритих уроків з предметів природничо-математичного циклу.

Чуян І.М.
Кравчук Л.І.
Русецький В.В.

Рашко С.М.

3. Самоаналіз та аналіз уроків.

Члени МО
Заст. директора

4. Психологічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі.

Вчителі-предметники

5. Провести зріз знань з теми «Обчислення значень числових виразів». Обговорити його результати.

Голова МО

Члени МО

6. Обговорення плану проведення тижня хімії та біології.

Рашко С.М.

Ковтун І.М.

Робота між засіданнями

1. Підготуватись до презентаційного меседжу «А я роблю так…».

2. Оформити постер «Галерея уроків» ч.ІІІ.

3. Скласти корегувальні завдання для учнів, що мають прогалини в знаннях.

ІІІ засідання

(січень)

Семінар-практикум
«Індивідуальний освітній маршрут»

1. Презентаційний меседж «А я роблю так…».

Члени МО

2. Інформаційна трибуна «Віртуальна екскурсія по Інтернету».

Кравчук Г.М.

3. Оформлення постера «Галерея уроків» ч.ІІІ..

Члени МО

4. Відвідування та обговорення відкритого уроку фізики в 10 кл.

Кравчук Г.М.

5. Аналіз рівня знань учнів з предметів природничо-математичного циклу.

6. Творчий портрет вчителя, що атестується.

Чуян І.М.

7. Інструктаж з календарного планування на ІІ семестр. Організація повторення навчального матеріалу.

8. Обговорення плану проведення тижня математики за проектом «Геометрія навколо нас».

Робота між засіданнями

1. Підготувати короткі повідомлення (з власного досвіду) з теми «Напрями та зміст корекційної-розвивальної спрямованості уроку».

2. Розробити форми роботи з підручником.

3. Організувати взаємоперевірку зошитів.

ІV засідання
(березень)

Інформаційна трибуна
«Напрямки та зміст корекційної-розвивальної спрямованості уроку»

1. Відвідування відкритого уроку з географії.

Чуян І.М.

2. Самоаналіз та аналіз відкритого уроку.

Члени МО

Заст. директора

3. Взаємоперевірка ведення учнівських зошитів.

Члени МО

4. Актуальний інструктаж. Про підготовку до проведення зовнішнього незалежного тестування з базових дисциплін в 2012/2013 н.р.

5. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій, листів МОН, управлінь освіти щодо організованого закінчення навчального року та підготовки і проведення підсумкової атестації учнів у випускних класах .

Члени МО
Голова МО

6. Звіт про самоосвітню діяльність.

Русецький В.В.

Кравчук Л.І.

Робота між засіданнями

1. Продумати пропозиції щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.

2. Проаналізувати виконання навчальних програм з предметів природничо-математичного циклу та результати контрольних робіт з усіх.

V засідання
(травень)

1. Підсумки роботи МО за 2013/2014 навчальний рік.

Голова МО

2. Пропозиції щодо змісту методичної роботи в наступному навчальному році.

3. Перспективне навантаження вчителів МО на наступний навчальний рік.

4. Актуальний інструктаж «Про організацію та проведення ДПА та ЗНО з базових дисциплін у 2013/2014 н.р.»

Позакласна робота

1. Провести тиждень хімії та біології.

листопад

2. Провести тиждень математики за проектом «Геометрія навколо нас».

березень

3. Провести тиждень географії

квітень

4. Систематично випускати стінгазету «Вікно у світ», «Школа юного біолога та хіміка», Мозаїка творчих наук».

1 раз на місяць

Самостійна діяльність педагогів над підвищенням фахового рівня

1. Діяльнісний підхід у вивченні географії як чинник формування активної життєвої позиції.

Чуян І.М.

2. Формування цілісного світогляду учнів засобами інтеграції навчальних дисциплін.

Кравчук Л.І.

3. Інноваційні комп’ютерні технології в практичній діяльності вчителя фізики.

Кравчук Г.М.

4. Акмеологічний урок: стратегії, тактика і прийоми.

Веремійчук Г.С.

5. Мотиваційно-пізнавальна навчальна діяльність на уроках математики.

Русецький В.В.

6. Використання новітніх технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів.

Лаговська Я.А.

Зміцнення матеріальної бази навчального процесу

1. Поповнити власну картотеку дидактичного матеріалу по класах, в яких працюють.

Члени МО

2. Виготовити:

а) Розвивальний міні-підручник (Алгебра, 7 кл).

Веремійчук Г.С.

б) Математичний тренажер (для 8 кл.).

Веремійчук Г.С.

в) Збірник тестових завдань для тематичного контролю знань, умінь і навичок.

Кравчук Л.І.

г) Ігровий матеріал для уроків географії.

Чуян І.М.

д) Дидактичний матеріал до теми «Квадратична функція».

Лаговська Я.А.

е) Навчальний ігровий матеріал для уроків математики в 5 кл.

Русецький В.В

ж) Відеопосібник для унаочнення уроків фізики в 8-12 кл.

Кравчук Г.М.

з) Дидактичний матеріал до теми «Кислоти».

Рашко С.М.

3. Поповнити посібник «Розвиваємо інтелект» та ілюстративну папку «Словник».

4. Розробити картки для проведення контрольного зрізу знань учнів 7-12 кл. з теми «Дії з десятковими та звичайними дробами» і «Розв’язування лінійних рівнянь».

Кiлькiсть переглядiв: 94

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.