Повернутися до звичайного режиму


Правила прийому до закладу

Зарахування учнів (вихованців) до Центру проводиться, як правило, до початку навчального року відповідно до наказу директора Центру на підставі таких документів:

- висновку психолого-медико-педагогічної консультації;

- направлення управління освіти і науки облдержадміністрації;

- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;

- індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);

- довідок про стан здоров’я дитини: медичної карти дитини (ф.№026/о);

- копії свідоцтва про народження дитини;

- особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);

- висновку територіального лікувально-профілактичного закладу чи тубдиспансеру;

- витягу з «Історії розвитку дитини» (ф.№112/о) з даними про результати аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз калу на дезгрупу, яйця глистів, зскрібок на ентеробіоз);

- копії «Карти профілактичних щеплень» (ф.№063/о);

- довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення;

- медичної довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати навчальний заклад.

Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 (866-2008-п).

Кiлькiсть переглядiв: 308

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.