Матеріали вчителів та вихователів дошкільного відділення.

/Files/images/соцзах06.jpg

Завтра стану я раненько
І поснідаю швиденько.
Заспіваю з сонечком,
Вигляну в віконечко,
Усміхнуся мамі з татом,
Дам "па-па" слухняно брату,
Що йде у садочок,
Бо мені вже рочок!

У мальовничому, оточеному лісом селі Березівка, що неподалік Житомира, є місце, яке захоплює своєю незвичайністю. Засаджена деревами територія, поряд невелика лісова річка, охайні будинки, що навесні потопають у червоному морі тюльпанів, а восени – у різнобарв”ї осінніх квітів – усе це наповнює атмосферу позитивною енергетикою. Тому, опинившись в цьому місці, кожна людина відчуває особливу ауру.

З 1947 р. в цій садибі знаходиться Березівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів для дітей зі зниженим слухом.

При школі функціонує дошкільне відділення, де живуть і навчаються слабочуючі діти з трьох років.

/Files/photogallery/744/34.jpg

Одним з основних завдань педагогічного колективу є створення оптимальних умов для забезпечення та зміцнення здоров’я дітей, прищеплення їм цінностей здорового способу життя.

Оскільки вада слуху спричинила відхилення у руховій сфері, корекційна робота червоною ниткою проходить крізь усі види навчально-виховної діяльності.

Режим дошкільного відділення – то певна система, в якій кожен фрагмент життя малят спрямований на зміцнення здоров”я.

Одним з ефективних засобів у корекційно-оздоровчій роботі з слабочуючими дітьми є дихальні вправи, адже порушення слуху призводить до недорозвинення компонентів зовнішнього дихання.

/Files/photogallery/744/67.jpg

Розвиток мовного дихання, сполучення активних рухів з дихальними вправами підтримують еластичність легеневих тканин, підвищують їх резервні можливості.

Музично-ритмічні заняття – один з видів корекційно-оздоровчої роботи. Вони сприяють розвитку основних рухів, що покращують м’язевий тонус, координацію, здатність орієнтуватись в просторі. В результаті правильно організованих занять слабочуючі діти набувають стрункої постави, легко і вільно рухаються.

/Files/photogallery/744/78.jpg

Під час прогулянок до лісу, річки малята вчаться спостерігати і берегти красу довкілля, спілкуватися з живою природою, що сприяє гармонійному духовному та фізичному розвитку.

Повноцінний фізичний розвиток, настрій дітей певною мірою залежать від раціонального харчування, яке оптимально збалансоване щодо вмісту вітамінів та мікроелементів, необхідних для розвитку і росту дітей.

/Files/photogallery/744/цу.jpg

Складаючи меню, дієтична сестра та кухар враховують побажання дітей та їхніх батьків.

Особлива увага приділяється просвітницькій роботі з батьками щодо формування у дітей

/Files/photogallery/744/кууц.jpg

День починається з ранкової гімнастики, яка включає в себе корегуючі вправи для профілактики порушення статури та плоскостопості, зміцнення м’язової системи, розвитку силової витривалості.

З дітьми проводяться заняття з фізичної культури, на яких максимально задовольняється потреба в активних рухах, що сприяють поліпшенню показників фізичного розвитку, підвищенню розумової працездатності і емоційного тонусу.

/Files/photogallery/744/аг.jpg

Рухливі і спортивні ігри є потребою здорової дитини. Вони дарують їй радість і втіху, задовольняють її пізнавальні, соціальні, моральні й етичні потреби, розвивають її фізично.

/Files/photogallery/744/орп.jpg Щоб підвищити рухову активність малюків на заняттях сурдопедагоги Дурава Н.Г., Смірнова В.О., Шатило О.А., та вихователі проводять динамічні, ігрові, дихальні, зорові, психологічні та ритмічні фізкультурні хвилинки, на яких рухова діяльність інтегрується з пізнавальною. Це знімає втому, нормалізує увагу, відновлює сили, викликає відчуття бадьорості, поліпшує настрій, підвищує працездатність. Для забезпечення активного відпочинку між заняттями організовано рухові музичні перерви.

/Files/photogallery/744/89.jpg З метою загартування та зміцнення здоров”я діти приймають повітряні та сонячні ванни, ходять босоніж по вологих килимках, обливають ноги, обтираються холодною водою.

Медична служба школи двічі на рік здійснює моніторинг здоров”я дітей. За його наслідками проводяться профілактичні та лікувальні заходи.

навичок здорового способу життя. Традиційним стало проведення спортивного свята „Тато, мама, я – спортивна сім’я”, днів здоров’я./Files/photogallery/744/555.jpg

Головною умовою успішної діяльності, спрямованої на формування навичок здорового

способу життя, є спільна робота всього педагогічного колективу, батьків, дітей.

Систематична і цілеспрямована робота педагогів дошкільного закладу з формування основ здорового способу життя сприяє фізичному і психічному розвитку малят, забезпечує їх якісну підготовку до умов навчання в школі, де улюбленими стають уроки фізкультури та заняття в спортивних секціях.

Якості, які формуються в дошкільному дитинстві, будуть необхідні дітям в майбутньому, бо це основа міцного здоров’я, позитивних рис характеру, високих досягнень у спорті./Files/photogallery/744/12.jpg

В нашому садочку зростають малята.

Мріють вони спортсменами стати.

І манять їх в спорті незвідані далі,

А ще – золоті олімпійські медалі.


Пропонуємо переглянути словник в малюнках



Кiлькiсть переглядiв: 193

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.