Пілотний проект

по впровадженню програми «Основи морального здоров’я»

в Березівській спеціальній ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Мета :

  • створити і провести виховні заняття по програмі «Основи морального здоров’я»: всі заняття присвячені одному поняттю – «ЛЮБОВ»;
  • залучити, до безпосередньої роботи по проведенню заходів, два-три вихователі;
  • охопити, участю у заходах, максимальну кількість вихованців;
  • створити умови для, якомога повного, ознайомлення учасників підпроектів із алгоритмом роботи у проекті;
  • досягти усвідомлення важливості даної роботи, як серед учнів, так і серед педагогічних працівників;
  • звернути особливу увагу на рефлексивний момент кожного підпроекту – як основи свідомого сприйняття своєї діяльності;
  • створити чіткі і конкретні рекомендації, що до подальшого втілення програми «Основи морального здоров’я» у педагогічну практику.

Кінцевий продукт: збірник методичних рекомендацій, за результатами втілення проекту.

Термін реалізації проекту: 25 січня – 25 травня 2009 року.

Учасники проекту: творча група по розробці програми «Основи морального здоров'я», вихователі школи, учні школи.

Керівники проекту: Сладковська І.М., Ковтун І.М.

Тип проекту: комплексний, творчий, колективний.

Актуальність проблем, що розв’язуватиметься під час реалізації проекту.

Відповідно до програми «Основи морального здоров'я», даний проект спрямований на посильне подолання та згладжування таких проблем:

· Проблема «кризи моральності» у сучасній дитячій та молодіжній субкультурах;

· Проблема ефективності формування та розвитку духовного здоров’я дитини зі зниженим слухом.

· Проблема функціонування у навчально-виховному закладі, дієвої системи гармонійного розвитку особистості дитини зі зниженим слухом.

Дані проблеми, не завжди актуалізуються у практиці навчальних закладів, через загальне «несерйозне» ставлення до морально-духовної сфери особистості у сучасному прагматичному світі. Але, достатньо позірного аналізу, чи тематики «Новин» основних телеканалів, чи, навіть життя одного класу, і відразу впадає в око – занепад моралі, черствіння душ, занапащення людських стосунків. Особливо, це разюче видно у стосунках між дітьми.

І тому «святий» обов’язок, будь-якого педагогічного колективу – внести свій посильний внесок у подолання цієї «епідемії морального і духовного розпаду».

Специфічність форм роботи у здійсненні проекту.

Спираючись на особливості роботи із дітьми, що мають вади слуху, ми, автори проекту вважаємо за необхідне, покласти в основу виховного впливу такі принципи.

1. Наскрізне використання полісенсорних впливів та специфічних прийомів сурдопедагогіки на фоні збагаченого емоційного середовища.

2. Мінімалізація текстового навантаження змістової частини заходу.

3. Максимальне використання форм, що сприяють розвитку творчому розвитку особистості.

4. Обов’язковий рефлексивний елемент кожного заняття.

5. Індивідуальний підхід до кожного учасника заняття, бодай опосередковано.

Алгоритм роботи під час реалізації проекту.

Ми, автори програми:

¡ розробляємо сценарії занять по темі «Любов»,

¡ запрошуємо бажаючих взяти участь у проведенні занять.

Разом із співкураторами:

¡ пояснюємо, готуємо і проводимо виховні заходи,

¡ аналізуємо,оцінюємо, виправляємо помилки, рекомендуємо,

¡ складаємо план роботи на наступний рік.

Підпроекти,

які реалізовуються під час виконання

пілотного проекту по впровадженню

програми «Основи морального здоров’я»

в Березівській спеціальній ЗОШ І-ІІ ступенів -

«Все починається з любові»

Віковий блок Назва заняття Куратор ДАТА
«Я» І МОЄ ТІЛО Свято ліхтариків. Ковтун Л.М. Захарова Н.Ц.
«Я» І ПРИРОДА Відчуй весняний подих любові. Сладковська І.М. Ковалик К.В.
«Я» І ОДНОКЛАСНИКИ Так ніхто не кохав Пономарьова Л.Й. Ковтун І.М.
«Я» І СУСПІЛЬСТВО 1. Я люблю тебе життя. 1. Сину, я тобі щасливу зичу долю! Рудюк Т.П. Сладковська І.М. Сладковська І.М. Воронецька Г.К.
«Я» І ВСЕСВІТ Пошли свій месидж Всесвіту. Ковтун І.М. Сладковська І.М.
Кiлькiсть переглядiв: 776

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.