Відправ месидж Всесвіту.

Від красивих образів ми перейдемо до красивих думок, від красивих думок ми перейдемо до красивого життя, від красивого життя – до абсолютної краси

(Платон)

Мета: сприяти усвідомленню учнями того, що різні види мистецтв тісно пов’язані між собою й знання одного з них допомагає глибшому сприйняттю і розумінню іншого; розвивати навички поєднання образотворчого, поетичного, музичного, хореографічного мистецтва; закріплювати техніки відчуття єдності «слово – образ – рух», розвивати «внутрішній слух», творчі здібності дітей, виховувати смак, бажання творити красу, дарувати свою любов Всесвіту, відкривати в дітях здібності закладені природою.

Тип заняття: комбіноване.
Специфіка заняття: інтегроване.

Обладнання: відеофільм «Народження жінки у танці стихій», екран, ДВД-програвач, свічки, костюми, фотографії.

Підготовча робота.
  1. Розучування танцювальної композиції ««Народження жінки у танці стихій».
  2. Виготовлення костюмів.
  3. Вивчення поетичного тексту.
  4. Прослуховування музики Д.Красноухов.
  5. Перегляд відеофільму(авторська робота Ю.В.Сладковської.
  6. Репетиції: поєднання лібрето, музики, відеофільму, танцювальної композиції.

Ведучий І:

- Погляньте на картину Всесвіту (фотоілюстрація-слайд). Ось ця маленька крапочка – наше Сонце. Нашої планети зовсім не видно, що вже казати про людину. Ми лише мікроскопічна частинка матерії, що дає нам змогу не загубитись, у цьому безмежному просторі.

Часто люди по-варварські відносяться до самого святого – природи. З душ людей йде любов – починається розруха, нещастя. Люди бояться любові, тому що, вона знищує їх, попередніх. Світ боїться любові, тому що вона знищує всю фальш. Планета вже не може втримати на собі цю агресію, зло, ненависть.

Ведучий ІІ:/Files/photogallery/788/IMG_1303(1).jpg

- Всевишній посилає в всесвіт любов, пробудитись. Любов і є єдина сила, яка зможе докорінно змінити світ. Вона перемагає все, розсіює темряву, зло, народжує Всесвіти, одержує перемогу над смертю. Любов не можна вбити, як не можна вбити небо, порізати воду, образити камінь, зупинити вітер.

Вища сила втручається і впливає на долі мирські, любов’ю. З небес на землю зливаються потоки живої очищаючої енергії. Людство, земля, планета вступила в потік любові.

В Піднебессі починається свято Любові, співають птахи, світить сонце, радість, щастя, благодать(вихід 4 стихій у танці).

Чуєте, музика любові несеться Всесвітом. Це пульсує енергія творення Нового світу, нового Піднебесся. (на фоні відеофільму – танець.)

Дія І

- Чотири стихії: Земля, Вода, Повітря, Вогонь кружляють у танку. Це дійство – народження жінки в танці стихій.

- Народжуючись, людина бере з зовнішнього світу енергію чотирьох стихій. Стихії: Земля, Вода, Повітря, Вогонь(наділяють, обдаровують) дівчину-Орхідею своїми силами, силами природи.

Танець чотирьох стихій./Files/photogallery/788/IMG_1304.jpg

- Стихія Води – дратівлива, неповторна, смішна, весела. Її танок вередливий грайливий. В ньому дзюркоче струмок, шумить швидка річка, б’є джерело, сіяє ніжна роса, летить водоспад. В ній народжується радість життя. Стихія Води протягує Орхідеї перлини. В цих перлах присутній дух Води. Володар перлів володітиме своїм серцем.

Танець стихії води.

Стихія Води наділяє своєю енергією ніжну дівчину-орхідею.

- Змінює стихію Води, стихія Землі. Її танець поміркований спокійний. Кроки вкарбовуються в землю, набирають силу. Орхідеї пропонується Агат. В нім дух Землі. Стихія Землі наділяє Орхідею фізичною силою, вчить її володіти своїм тілом, втілює в неї енергію.

Танець стихії Землі.

Чотири стихії підтримують Орхідею, облагороджують її, пестять. Вони віддають їй свою енергію. Під впливом цієї енергії дівчинка виростає, накопичує в собі внутрішню енергію, яка перетворюється в любов.

Танець чотирьох стихій.

- З Орхідеєю залишається стихія Повітря – відважна, холоднокровна, вольова, впевнена. Її танець немов вітер, то тихий, то сильний, а то зривається буревій. Танець амазонки стрімкий. Вона дарує Орхідеї корали, в них дух повітря. Стихія радить володіти волею і розумом, як дарами. Стихія Повітря наповнює своєю енергією Орхідею. Свою естафету стихія Повітря передає стихії Вогню.

Запалало вогнище, голосніше заграла музика і стихія Вогню розпочала свій танець.

Її стегна гойдаються, ніби язики полум’я, вимальовуючи кола. Вона одягає Орхідеї обручку з рубіном. Ця обручка наділяє Орхідею пристрастю. В ній – дух вогню, сонця, який допомагає оволодіти бажаннями.

Танець стихії Вогню з Орхідеєю.

Саме стихія Вогню запалює в дівчині вогонь любові. Душа її розкрилась, ніби, квітка орхідея.

- Яка неземна краса!

- Я відкрилась світу!

- Я люблю, я кохаю!

- Вода, Вогонь, Повітря, Земля – несіть мене, благаю!

- До сонця! До небес! Над горами високими, через моря і океани.

Дія ІІ

Звучить музика на фоні відео сюжету, виходить дівчина-Орхідея, декламуючи жестами, під запис голосу:

Дівчина.

Я хочу для нього бути небом

Щоб бачити його завжди.

Я хочу для нього бути сонцем,

Щоб дарувати йому багато тепла.

Я хочу для нього бути зіркою,

Освітлювати йому його вірний шлях.

Я хочу для нього бути долею,

Щоб зустрітись коли-небудь.

Хлопець.

Я хочу для тебе бути морем,

Щоб купалась в коханні твоїм.

Я хочу для тебе бути літом,

Щоб любити тебе все тепліш

Я хочу для тебе бути вітром,

і шепотіти, тисячу разів:

чекаю тебе, коханий, де ти –

чуєш мене зараз?

Разом.

Я хочу для тебе бути небом!

Я хочу для тебе бути морем!

Я хочу для тебе бути сонцем!

Я хочу для тебе бути літом!

Я хочу для тебе бути зіркою!

Я хочу для тебе бути вітром!

Й шепотіти тобі тисячу разів!

Удвох – Я люблю тебе!

Любий, чуєш, ангел поспішає до нас.

/Files/photogallery/788/IMG_1307.jpg

Виходить хлопчик-янгол,

(виконується «Танець чотирьох стихій»).

Жестова мова янголятка:

- Скільки зірочок на небі,

- Всіх не перерахувать.

- Всі ці зіроньки, для мами,

- Я хотів подарувать.

- І одного разу, вранці.

- Пестячи своє маля,

- Мама щиро усміхнеться –

- Ах, ти ж зіронько моя.

Епілог.

Відеофотогалерея «З народження у кожнім серці, є любов»(дитячі фото випускників)

На фоні зображення (космосу) виходять із свічками всі учасники вистави-балету.

Відправляємо месидж Всесвіту.

Ми, люди Планети Земля, країни Україна!

Шлемо свою любов у Всесвіт:

Вітром і землею, сонцем і водою.

Заповнюємо простір добрими думками !

Я – людина, я – цяточка Всесвіту.

Одночасно я – і чорне, і біле – одвічне сплетіння духа з тілом.

Батьки мої – земля і небо …

Я цяточка, Всесвіту! Я вісточка з неба !

Я вію вітром і теплом,

Сестри і брати мої – ліси моря і ріки.

Я цяточка Всесвіту!

Та саме з цих цяточок

Складається Всесвіт…

Пояснювальна записка.

Цей захід, унікальний по своїй формі. Він, найповніше, відображає втілення у виховну практику триєдності «звук – образ – слово». Гармонійне поєднання музичного супроводу, відеозображення і хореографічного відтворення емоційного настрою, створюють фантастичну картину.

Слід відмітити, що автор, усвідомлено вибрала таку складну форму. Це зроблено для того, щоб показати педагогам резерви роботи із дітьми, що мають вади слуху. Звичайно, подібні заходи, не стануть повсякденними у навчально-виховному процесі, проте, при певній підготовці і бажанні, один-два рази на рік, їх проведення цілком реальне.

Перед нами, на протязі короткого проміжку часу, концентровано, відтворено програму народження образу ЖІНКИ і образу ЛЮБОВІ, у вищому її Вселенському, прояві. Звичайно, важливим і найскладнішим завданням, перед педагогами, стояло – пояснення суті і змісту, ідеї дійства. Вкрай важко було працювати із дітьми, які погано сприймають абстрактні поняття, поетичні образи. Тим відрадніше, відзначити значний успіх у реалізації всіх поставлених завдань.

По суті таких завдань було декілька. Основне серед них – відірвати, не тільки дітей, а й педагогів, від суєти сьогодення, показати вічність духовних цінностей. Важливість морального стрижня кожної особистості, необхідність звернення до абсолютної краси, до глибин свідомості, кожної людини. Крім того, вважаємо, що подібні заходи, найкраще «ламають кригу» скептицизму, значної кількості педагогів, що до перспектив впровадження програми «Основи морального здоров'я».

Вдалим «ходом», стало «вплетення», даного закладу у програму святкування Свята 8 березня. Це дало змогу, зробити його частиною загальношкільного свята і таким чином, ознайомити, з такою формою роботу, найширші маси працівників школи.

Кiлькiсть переглядiв: 54

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.