Діяльність методичних об'єднань багатопланова й різноманітна за змістом, напрямами і формами. Це проведення відкритих уроків, їх самоаналіз та аналіз, конструювання й захист конспектів уроків, ділові ігри, громадські огляди діяльності та звіти викладачів і майстрів, огляд літератури, презентації ідей, методичні консультації досвідчених викладачів, майстрів і керівників з певних тем, розробка і захист програми особистої діяльності з визначеного питання, обговорення результатів контрольних робіт, моніторинг успішності.
Очолює методичні об'єднанння призначений наказом директора голова методичного об'єднання, який:
* відвідує уроки;
* проводить щотижня наради, присвячені роботі методичного об'єднання;
* проводить засідання методичної комісії 1 раз на місяць;
* забезпечує готовність шкільних команд до участі в змаганнях, конкурсах, конференціях тощо;
* розробляє щотижневе планування роботи методичного об'єднання;
* надає заступнику директора школи з навчально-методичної роботи інформацію про результати проведених контрольних робіт, зрізів знань, тематичних атестацій, заліків тощо;
* проводить 2-3 оперативні контрольні зрізи з метою виявлення фактичного рівня предметної підготовки учнів;
* щомісяця: планує діяльність методичного об'єднання за основними напрямами з метою своєчасного виконання річного плану роботи методичного об'єднання; проводить засідання методичного об'єднання; здійснює вивчення якості виконання програм з навчальних дисциплін; контролює реалізацію програм позакласної роботи з предмета, розвиток пізнавальних інтересів учнів; проводить не менш як одну співбесіду з кожним учасником методичного об'єднання за основними питаннями його професійної діяльності.
За результатами роботи за семестр голова методичної комісії подає аналітичну інформацію до навчальної частини, або інформує раду методичного кабінету школи , або на розширеному засіданні методичної комісії розглядає результати за певний період роботи та визначає мету й завдання діяльності методичної комісії на наступний період.
План роботи методичного об'єднання складають з урахуванням ситуації, що склалася в школі:
* досвіду роботи педагогів;
* результатів успішності учнів з предмета;
* результатів контрольних зрізів;
* нахилів та інтересів викладачів та майстрів;
* завдань викладання даного предмета;
* специфіки науково-методичної проблеми школи;
* стадії інноваційного процесу, який відбувається в школі.
Коментарi