З метою обміну досвідом роботи педагогів, що працюють з дітьми з розладами аутистичного спектру та порушеннями слуху 1 березня 2018 року в дошкільному відділенні проведено огляд розвивальних середовищ та виставку дидактичного матеріалу

Корекційно-розвивальна спрямованість освітнього процесу – пріоритетний напрямок роботи всіх педагогів Центру.

Бажання урізноманітнити розвивальні середовища в п’яти групах дошкільного відділення надихнуло вчителів-дефектологів та вихователів на створення нетрадиційного розвиваючого матеріалу.

З метою обміну досвідом роботи педагогів, що працюють з дітьми з розладами аутистичного спектру та порушеннями слуху 1 березня 2018 року в дошкільному відділенні проведено огляд розвивальних середовищ та виставку дидактичного матеріалу.

Вчителі-дефектологи Дурава Н.Г., Шатило О.А., Крайник О.В., Баранова О.І., Солодчук Т.М. продемонстрували присутнім найбільш оптимальні для даної категорії дітей власноруч виготовлені дидактичні ігри для розвитку дрібної моторики рук, математичних уявлень, мовлення, розвивальні комплекси та тренажери «Сенсорні картки» (за методикою М. Монтессорі), що сприяють розвитку тактильних відчуттів, формуванню пінцетного захвату тощо; серію дидактичних ігор, що розвивають увагу, просторове сприймання, логічне мислення, вміння планувати власну діяльність.


Кiлькiсть переглядiв: 616

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.