Арт-студія «Мері Поппінс»


Керівник – Семенець Наталія Костянтинівна


МЕТА занять в арт-студії «Мері Поппінс» – це вміння творити незвичайні речі, використовуючи при цьому підручні матеріали і свій внутрішній ресурс.

ПРАКТИЧНИЙ РЕЗУЛЬТАТ кожного заняття в студії– це власна робота (малюнок або виріб), який дитина виготовляє АБСОЛЮТНО самостійно.

/Files/images/1.png

РЕЗУЛЬТАТ занять в студії – це дитина, яка вміє творити навколо себе все, що забажає. Це вільна дитина, це впевнена дитина (адже вона щоразу має результат від своєї діяльності), це щаслива дитина (під час процесу творіння дитина отримує величезну порцію задоволення); це розумна дитина (під час творчої роботи працюють дуже важливі ділянки мозку).

На заняттях з художнього мистецтва діти вчаться за допомогою різноманітних засобів, таких як акварель, гуаш, вугілля, прості та кольорові олівці, воскові олівці, пастелі, пензлик та своїх рученят відображати зовнішню, а також свою внутрішню реальність. Під час роботи на заняттях виконується величезна внутрішня роботи дитини, вона виливає всі свої почуття та емоції, які накопичилися в неї протягом тижня. Тому ці заняття сміливо можна назвати позитивним психологічним впливом на дитину.

/Files/images/2.jpg

ГОЛОВНИЙ ПРИНЦИП– дозволити дитині творити в межах свого простору в студії, таким чином, щоб рука педагога практично не торкалася дитячої роботи і щоб ця робота була виконана самостійно. Саме цей підхід вчить дитину відповідальності, організованості, вмінню чути педагога та чітко відтворювати його дії. Саме тому результати у дітей надзвичайно високі. Роботи наших дітей брали участь у різноманітних обласних виставках дитячих творчих робіт та були високо оцінені місцевими художниками.Саме використання різноманітних образотворчих технік, які залюбки використовуються а арт-студії, допомагають виявити особливі здібності дітей з особливими потребами. Так, наприклад, Бірючевська Марина (7 клас), яка майже рік опрацьовувала навички графічної техніки – віднайшла себе в акварельному живописі; брати Чупілки Дмитро та Денис (7 клас), схожі зовні, але зовсім різні у творчості: один – графік, другий – живописець; Соболь Саша (4 клас) – вигадник і фантазер, полюбляє об’єднувати різні техніки. Його роботи набули симпатії та прихильності як у дітей, так і у дорослих. Поліщук Аріна (4 клас) обожнює мініатюру і деталізацію; Циганкова Ліза (2 клас) – майстер колористики та великих форм. Заслуговує особливу увагу до своєї творчості талановита дівчинка – Сидорович Оленка (4 клас). ЇЇ натхненне зацікавлення різними видами образотворчого мистецтва набуло високого рівня майстерності. Це і нитяна акварель, представлена прекрасним панно «Осінні айстри», це і холодний фарфор, представлений цікавою декоративною композицією «Весняні квіти», це і ватне пап’є-маше, представлене композицією казкових героїв.

/Files/images/3.jpg

Отже, ми бачимо, що творчий досвід наших школярів свідчить про те, що життя дітей з порушеннями слуху можна зробити цікавим і повноцінним. Тож бажаємо всім натхнення та успіху!!!

/Files/images/4.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.