Березівська спеціальна школа
Житомирської обласної ради


/Files/photogallery/748/DSC04734.JPGІсторія Березівської спеціальної школи Житомирської обласної ради сягає у далекий 1947 рік.

У повоєнні роки в с.Березівка Житомирського району було відкрито спецшколу-інтернат для глухонімих дітей.

З 1974 року тут навчалися діти зі зниженим слухом. Зміцнювалась матеріально-технічна база, зростала педагогічна майстерність. Особлива увага стала приділятись корекційно-розвитковій роботі, формуванню здорового способу життя.

За побажаннями дітей та батьків в старшій школі було введено спортивний профіль.

/Files/photogallery/758/3mm3zFnU-hk.jpg


В спортивному залі закладу торувався шлях до олімпійських вершин: 12 випускників школи протягом 1995-2013 рр. ставали «золотими» та «срібними» чемпіонами Дефлімпійських ігор, чемпіонами світу, Європи.

Рішенням сесії Житомирської обласної ради від 09.04.2013р. № 824 Березівську спеціальну загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ст. реформовано в комунальний заклад «Березівський навчально-реабілітаційний центр» Житомирської обласної ради.

/Files/photogallery/744/Рисунок3.pngГоловною метою діяльності спеціальної школи є забезпечення реалізації права на освіту дітей, які мають порушення слуху у поєднанні із затримкою психічного розвитку або порушенням інтелектуального розвитку, їх інтеграція у суспільство шляхом здійснення комплексних реабілітаційних заходів, спрямованих на відновлення здоров’я, здобуття освіти відповідного рівня, розвиток та корекцію порушень.

Структурними підрозділами спеціальної школи є:
- дошкільне відділення, у якому функціонує три групи дітей віком від 2 до 6(7) років;
- спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ст. (підготовчий-12 клас);
- реабілітаційне відділення.

/Files/photogallery/788/Рисунок5.pngСпеціальна школа забезпечує:
- дошкільне виховання;
- здобуття загальної середньої освіти;
- комплексну реабілітацію (педагогічну, психологічну, медичну, фізичну, соціальну);
- здійснення профільного навчання;
- розвиток природних здібностей та обдарувань;
- фізичний і психічний розвиток;
- кваліфікований психолого-медико-педагогічний супровід;
- соціально-педагогічний патронат;
- ранню соціальну реабілітацію дітей з психофізичними порушеннями.

Педагогічний колектив – колектив однодумців-професіоналів, який забезпечує необхідні умови для отримання середньої освіти дітьми з різними порушеннями слуху, вирішує проблеми корекційно-розвиваючого навчання. Висококваліфіковані педагоги школи адаптують навчальні програми та зміст підручників, співпрацюють з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до потреб дитини, створюють сприятливу атмосферу в шкільному середовищі для успішної соціалізації дітей.

/Files/images/Рисунок 111.pngСпеціальна школа працює з постійним та змінним контингентом вихованців:

- постійний контингент – це учні спеціальної школи та вихованці дошкільних груп дошкільного відділення;

- змінний контингент - це вихованці раннього, дошкільного та шкільного віку, які навчаються за місцем проживання, а психолого-педагогічну, корекційно-компенсаторну, медико-реабілітаційну, консультативну та соціально-реабілітаційну допомогу отримують в реабілітаційному відділенні школи або в умовах сім’ї.

Діяльність реабілітаційного відділення спеціальної школи спрямована на реабілітацію основної патології та супутніх захворювань дитячого організму.

/Files/images/Рисунок7.pngВ реабілітаційному відділенні спеціальної школи функціонують кабінети арт-терапії, ароматерапії, фіто-бар, кабінети індивідуальної слухомовної роботи, соціального педагога, практичного психолога, лікувального масажу та лікувальної фізкультури, медичний пункт, фізіотерапевтичний кабінет, проводиться аудіометричне та аудіологічне обстеження лікарем-сурдологом, здійснює прийом дитячий невролог.

Відкрито консультативний пункт, метою якого є проведення консультацій для батьків, які виховують дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку, педагогічних працівників, психологів, які працюють з такими дітьми.

/Files/images/Рисунок9.pngЦентр ранньої допомоги надає комплексну медико-психолого-педагогічну допомогу дітям зі складними порушеннями розвитку раннього дошкільного віку, а також здійснює консультування їх батьків безпосередньо в школі або на дому.

Всебічний розвиток здібностей та нахилів дітей постійного та змінного контингенту продовжується і в позаурочний час. В спеціальній школі плідно працюють хореографічний колектив «Посмішка», оркестр народних інструментів, рукодільний гурток, гурток «Юний конструктор», «Світ паперових фантазій», арт-клуб «Мері Поппінс», спортивні гуртки та секції.

/Files/images/Рисунок13.pngУчні спеціальної школи виступають на різноманітних конкурсах, фестивалях, є п’ятиразовими чемпіонами Всеукраїнської Спартакіади «Повір у себе».

Випускники успішно продовжують навчання в
Національному педагогічному університеті ім.М.Драгоманова,
Київському університеті технологій та дизайну,
Київському політехнічному університеті,
Національній металургійній академії,
Житомирському інституті медсестринства,
Вінницькому соціально-економічному інституті,
Житомирському технологічному коледжі та ін.

Педагоги Березівської спеціальної школи Житомирської обласної ради пишаються здобутками, але не заспокоюються на досягнутому.

Кiлькiсть переглядiв: 5071

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.