В закладі 26 березня відбулося засідання педагогічної ради з проблеми «Створення оптимальних умов для підвищення мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ» (в онлайн-форматі).

Відповідно до річного плану роботи школи з метою створення оптимальних умов для підвищення мовленнєвої компетентності дітей з порушеннями слуху і складними порушеннями розвитку та створення слухомовленнєвого середовища в закладі 26 березня відбулося засідання педагогічної ради з проблеми «Створення оптимальних умов для підвищення мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ». У зв’язку з карантинними обмеженнями педагоги школи долучилися до зібрання в онлайн-форматі.

В ході засідання обговорено питання: дотримання слухомовленнєвого режиму в школі всіма учасниками навчального процесу, роль словесної мови в соціалізації та інтеграції дітей з порушеннями слуху у суспільство, технологія командної взаємодії як ключовий компонент НУШ, формування та розвиток мовленнєвої діяльності в діалогічному мовленні, використання інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій як складової формування ключових компетентностей дітей з особливими освітніми потребами, розвиток мовленнєвої компетентності молодших школярів з порушеннями слуху в умовах дистанційного навчання.

Леймотивом педради стали слова видатного сурдопедагога С.О. Зикова:

«Дати слабкочуючій дитині усну мову - це тяжкий, складний, кропіткий труд, який потребує від педагога великої майстерності, вміння і знання своєї справи,…це труд почесний і радісний…»

Педагоги школи визначили найефективніші шляхи для формування мовлення дітей з порушеннями слуху, зрозуміли, що тільки спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу можна досягти бажаних результатів, довели, що оволодіння словесною мовою – необхідна умова соціалізації нечуючої дитини.


Галерея "Засідання педагогічної ради (березень 2021)"

Кiлькiсть переглядiв: 85

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.