З 22 листопада по 3 грудня 2021 року в нашій школі проходила декада слухомовної роботи, присвячена Міжнародному дню людей з інвалідністю.

З 22 листопада по 3 грудня 2021 року в нашій школі проходила декада слухомовної роботи, присвячена Міжнародному дню людей з інвалідністю. В рамках проєкту «Ну щоб здавалося слова… Слова та голос - більш нічого. А серце б'ється, ожива - як їх почує!..» учасники освітнього процесу поглиблювали знання про види та методику корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення слуху, розвивали слухове сприймання та зв’язне мовлення, закріплювали вимовні навички, вдосконалювали мовленнєву активність.

Вчителі індивідуальної слухомовної роботи Свінціцька Ю.А., Тарасюк С.А.,Господарчук В.М., Шатило О.А., Прогонова Л.А., Крайник О.В. на високому методичному рівні провели дні голосу та мовного дихання, артикуляційних вправ, пальчикових ігор, слухового сприймання, майстер-класи по постановці та корекції звуків. Про слухові апарати та перемогу над глухотою красномовно розповіла виставка та презентація книжок « Вони перемогли глухоту», «Діти зі світу тиші» під керівництвом Тищенко О.Я. та Баранової Р.В. Під час коворкінгу «Мій друг і помічник – слуховий апарат» учні з порушеннями слуху дізналися про будову та роботу слухового апарату, вчилися доглядати за апаратами. Мовні перегони для учнів 7-12 класів «Глухі можуть все!», які підготувала та провела Ковалик К.В., показали, що слабочуючі діти можуть досягти висот у всіх сферах життя.

Презентаційним етапом проекту ставказковий бал «У країні АБеВеГеДей Ка», який підготували вчителі індивідуальної слухомовної роботи Господарчук В.М., Прогонова Л.А. та Шатило О.А., вихователі четвертих класів, батьки. Казкова добра Фея і Шапокляк підготували різноманітні мовні завдання, з якими діти чудово справлялися. Було цікаво, емоційно і весело. Переможці та кращі учасники проекту були нагороджені грамотами та подарунками. А по закінченню карантину відвідають ляльковий театр.

Жоден учень школи не залишився без уваги: всі були активними учасниками корекційних заходів, брали активну участь у мовних іграх, розгадували ребуси та кросворди, змагалися у мовних перегонах. Все це є наслідком послідовного та ефективно організованого корекційно-розвивального та реабілітаційно-відновлювального процесу в умовах спеціальної школи.

Загальним висновком проєкту стала думка про те, що кожна дитина з особливими освітніми потребами є талановитою, тільки треба вміти побачити цей дар та створити умови для його розвитку та реалізації. Це і є основною метою та напрямком корекційно-розвивальної роботи педагогів нашої школи.

ВІДЕО
Декада слухомовної роботи

/Files/images/14.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 46

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.